סדרת הטלוויזיה Fallout תציג סיפור חדש ונפרד מהמשחקים

העולם, עם זאת, יהיה זהה

סדרת Fallout מבין אמאזון תציג סיפור חדש ורענן ונפרד מסיפורי סדרת המשחקים, למרות שתתרחש בעולם זהה.

בראיון ללקס פרידמן, בפרק הפודקאסט האחרון שלו, המנהל והמפיק הבכיר של סדרת Fallout, טוד הווארד, אמר כי הצעות קודמות לאדפטציה של סדרת המשחקים דחו אותו וכי הן כללו את העברת הסיפור של Fallout 3-4 לסרט. כאשר הרעיון הוצע לספר סיפור חדש ומקביל לאירועי המשחקים, הווארד קפץ על העגלה.

"כאשר אנשים רצו להפיק סרט, הם רצו לספר את הסיפור של Fallout 3 או לספר את הסיפור של 4, וזה לא היה מרשים," אמר. "ההצעה הנוכחית הייתה 'היי, בואו נעשה משהו שקיים בעולם של Fallout."

 

"לא מדובר בחזרה על סיפורו של אחד המשחקים. מדובר באיזור במפה. בואו נספר סיפור כאן שמתאים לעולם שבנינו, לא שובר אף חוק, יכול להתייחס לדברים במשחקים אך לא מספר את סיפורי המשחקים מחדש," המשיך. "הוא קיים באתו עולם אך עושה דבר ייחודי בפני עצמו, כך שהוא מוסיף לו. בו בזמן, אנשים שלא שיחקו את המשחקים, שלא יכולים לחוות עד כמה מגניב Fallout יכול להיות, יוכל לצפות בסדרה."

אמאזון לא שיתפה פרטים בנוגע לעלילת הסדרה ולא הבהירה (עד עכשיו) האם מדובר יהיה באדטפציה חלקית או מלאה של סיפורי המשחקים. טיזר קצר שוחרר באוקטובר 2022 ומציע כי הסיפור יסבוב את כספת 33, אך פרטים מעבר לכך דלים למדי.

הסדרה הוכרזה ביולי 2020, עם היוצר-שותף של ווסטוורלד שיביים כמה פרקים. וולטון גוגינס יגלם את התפקיד הראשי לצד אלה פרנל וקייל מקלקלן.

More Like This
תגובות