מפתחי הרימייק של Metal Gear Solid 3 על האם קוג'ימה מעורב ולמה הם בחרו במשחק הזה

אנחנו מדברים עם Konami על Metal Gear Solid Δ: Snake Eater לאחר ההכרזה הגדולה של השבוע שעבר.

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater הייתה אחת ההכרזות הגדולות ביותר מ-PlayStation Showcase האחרון, ול-IGN הייתה הזדמנות לדבר עם הצוות שמאחורי המשחק כדי ללמוד עוד על מה בדיוק זה הרימייק הזה.

למרות שהצוות לא היה מוכן לחשוף הכל על Metal Gear Solid Δ: Snake Eater, שאין לו כרגע תאריך יציאה, הם היו מוכנים לדבר קצת על האם הידאו קוג'ימה או יוג'י שינקאווה היו מעורבים בפרויקט, אם יהיו עוד רימייקים מסדרת Metal Gear, ועוד.

מי מייצר את Metal Gear Solid Δ: Snake Eater והאם הידאו קוג'ימה מעורב?

אחת השאלות הגדולות ביותר שהיו לרבים לאחר ההכרזה הייתה האם במאיMetal Gear Solid 3, הידאו קוג'ימה היה מעורב בפרויקט. לא הייתה הרבה תקווה שקוג'ימה הולך להיות חלק מהפרויקט, במיוחד לאחר הפרידה שלו מ-Konami, אבל בכל זאת זו הייתה שאלה.

שאלנו גם אם יוג'י שינקאווה היה מעורב, מכיוון שהוא היה חלק בלתי נפרד באמנות סדרת Metal Gear Solid וכעת הוא עובד עם קוג'ימה ב-Kojima Productions.

"הם לא מעורבים", אמר דובר Konami. "עם זאת, צוות הפיתוח יעבוד קשה כדי ליצור את הגרסה המחודשת הזו וגם את היציאות (עבור Metal Gear Solid: Master Collection) כך שניתן ליהנות מהם בפלטפורמות מרובות על ידי עוד יותר שחקנים בכל רחבי העולם."

למי שלא מכיר, Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 הוכרז לצד Metal Gear Solid Δ: Snake Eater והוא כולל את שלושת הכותרים המקוריים של הסדרה. הקולקשיין יגיע בסתיו 2023.

אז מי עובד על הרימייק? כפי שמתברר, את "התפקיד המרכזי" יקחו על עצמם מפתחי Konami אשר "היו מעורבים בהפקת [משחקים] בעבר בסדרת Metal Gear". המפתחים האלה יעבדו עם Virtuos, אולפן שגם "היה מעורב בהפקת משחקים קודמים בסדרת Metal Gear". זה מאשר שמועות קודמות ש-Virtuos, שעבדה על הכל מ-Dark Souls Remastered ועד Uncharted 4, הייתה מעורבת בגרסה המחודשת.

לאחר מכן שאלנו מדוע הצוות בחר להתחיל עם Metal Gear Solid 3 בניגוד ל- Metal Gear Solid הראשון, ונראה שהכל מסתכם בעובדה שהמשחק השלישי הוא למעשה הניצוץ של סיפור Metal Gear הגדול יותר.

"בחרנו ב-Metal Gear Solid 3: Snake Eater כי הוא מתאר את לידתו של BIG BOSS (בעצם Naked Snake), שהיא נקודת ההתחלה של סדרת Metal Gear", אמר דובר קונאמי. "סיבה נוספת היא שמעריצים רבים ביקשו גרסה מחודשת של המשחק הזה במשך זמן רב".

נראה כי המעריצים הם גם גורם חשוב אם יהיו עיבודים מחודשים עתידיים של Metal Gear או אפילו משחקים חדשים לגמרי. Konami הקפידה לא להזכיר משחקים חדשים למרות ששאלנו, אבל היא כן שיתפה את זה, "לגבי רימייקים של משחקים קודמים בסדרה מלבד Metal Gear Solid 3: Snake Eater, נקשיב לדרישת השחקנים ונשקול בהתאם".

למה Metal Gear Solid Δ על פני Metal Gear Solid 3?

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater הוא ללא ספק גרסה מחודשת של Metal Gear Solid 3, והתחלנו לשאול מדוע הם בחרו ללכת עם סמל הדלתא במקום פשוט לקרוא לו Metal Gear Solid 3: Snake Eater Remake של משהו דומה. Konami נתנה הסבר קצר בטוויטר מדוע היא קיבלה את ההחלטה הזו, והמפתחים פירטו מעט יותר בצ'אט שלנו.

"סמל הדלתא (Δ) נבחר בגלל שמשמעותו מתאימה לקונספט של פרויקט הרימייק", אמר דובר קונאמי. "דלתא היא תו מהאלפבית היווני שפירושו 'שינוי' או 'הבדל' במתמטיקה ומשתנים, ויש לו גם משמעות של שינוי כמות מבלי לשנות את המבנה."

אם כבר מדברים על שינויים, Konami אישרה שהיא לא מתכוונת לעדכן או לשנות את הסיפור בגרסה המחודשת. אנחנו כאן ב-IGN לא כועסים על כך יותר מדי, מכיוון שהסיפור היה אחת הסיבות העיקריות שהצבנו את Metal Gear Solid 3: Snake Eater בראש הדירוג שלנו של משחקי Metal Gear של Kojima ב-2015.

"ואז יש את הסוף הזה", אמרנו על הסיפור של Metal Gear Solid 3. "אגרוף בטן של סיכום לסיפור שמניע את כל הזיכיון בדיעבד. אהבה, כבוד, בגידה וכל הקטעים הטובים ביותר של Metal Gear Solid, עטופים בחבילה אחת מוסווה להפליא".

הליהוק מחדש של Snake ב- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain הייתה אחת ההחלטות היותר שנויות במחלוקת של המשחק ההוא, אבל Konami לא מתכוון להרעיד את הספינה גם במחלקה הזו והם שיתפו שכל הקולות של הדמויות מהמשחק המקורי יהיו אותו הדבר ברימייק. לגבי האם זה אומר שעוד עיבודים מחודשים של Metal Gear Solid בדרך, רק נצטרך לראות.

"לגבי רימייקים של משחקים קודמים בסדרה מלבד Metal Gear Solid 3: Snake Eater, נקשיב לדרישת השחקנים ונשקול בהתאם", אמר קונאמי.

In This Article
  • Platform
  • PS5
  • XboxSeries
  • PC
More Like This
תגובות