הרימייק ל-Resident Evil 2 הפך רשמית למשחק הנמכר ביותר בסדרה אי פעם

מיחזור שווה כסף

הרימייק ל-Resident Evil 2 של קאפקום מכר יותר מכל כותר בהסטוריה בת 27 השנים של הסדרה, לאחר שמכר מעל 12.6 עותקים לקונסולות ו-PC.

קאפקום עדכנה לפני מספר ימים את שיאי המכירות שלה עבור 114 "כותרי פלטינה" שהחברה יצרה לאורך השנים ומכרו מעל מליון עותקים. הרשימה החדשה, הכוללת משחקים שנמכרו עד ל-30 ביוני, שנקבע כתאריך האחרון לשקלול, חושפת כי הרימייק ל-RE2 מכר מעל 12.6 מליון עותקים מאז השקתו בינואר 2019.

12.6 מכירות מספיקות כדי למקם את הרימייק בראש רשימת רבי המכר של סדרת המשחקים ולהדיח את השיאן הקודם - הכותר Resident Evil 7: Biohazard שמכר 12.4 מליון עותקים מאז השקתו בינואר 2017.

בנוסף הפך הרימייק ל-RE2 למשחק השלישי-הכי-נמכר בהסטוריה של החברה, כאשר מעליו נמצאים Monster Hunter Rise מ-2021 (13.2 מליון עותקים) ו-Monster Hunter World מ-2018 (19 מליון עותקים).

הרימייק ל-RE2 לווה בשדרוג חינמי לקונסולות הדור הבא (הדור הנוכחי של היום) וגרסאת PC משופרת שיצאה ביוני בשנה שעברה והביאה איתה מספר שדרוגים לחוויית האימה, כולל תמיכה ב-4K, קצבי פריימים גבוהים יותר, ריי טרייסינג והטמעת אודיו תלת מימדי. הקהילה, עם זאת, לא הגיבה באהדה לדרישות המערכת הגבוהות במיוחד ובעיות הביצועים שהחלו לצוץ בגרסא המחודשת של המשחק ולפיכך הייתה צריכה קאפקום להטמיע אפשרות עבור השחקנים לבטל את השדרוגים הללו.

בביקורת שלנו ל-Resident Evil 2 Remake כתבנו: "הרימייק של RESIDENT EVIL 2 הוא אחד החידושים הטובים שיצא לנו לראות לאורך המון זמן, מדובר במשחק השונה למעריצים ההדוקים אך גם מוכר וכן מצליח להעביר את תחושת הנוסטלגיה שרצינו כל כך להרגיש. מדובר במשחק שמעביר את הקונספט העיקרי שלו, להפחיד, תוך כדי שהוא נותן לנו מקסימום הנאה וסיפור סוחף שגורם לנו לרצות לסיים את המשחק בהרצה אחת."

In This Article

Resident Evil 2 Remake

25 בינואר 2019
  • Platform
  • PS4
  • XboxOne
  • PS3
  • PC
More Like This
תגובות