Bijdrage van ICS Groep

Organisatiepagina weergeven voor ICS Groep, afbeelding

1.860 volgers

๐ŸŒฑ ๐‰๐š๐š๐ซ๐ฏ๐ž๐ซ๐ฌ๐ฅ๐š๐  ๐ƒ๐ฎ๐ฎ๐ซ๐ณ๐š๐š๐ฆ๐ก๐ž๐ข๐ ๐Ÿ๐ŸŽ๐Ÿ๐Ÿ‘: ๐ˆ๐‚๐’ ๐›๐ฅ๐ข๐ฃ๐Ÿ๐ญ ๐ณ๐ข๐œ๐ก ๐ข๐ง๐ณ๐ž๐ญ๐ญ๐ž๐ง ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ ๐ž๐ž๐ง ๐ ๐ซ๐จ๐ž๐ง๐ž๐ซ๐ž ๐ญ๐จ๐ž๐ค๐จ๐ฆ๐ฌ๐ญ๐ŸŒฑ Al bijna 50 jaar zijn we bij ICS Groep bezig met duurzaamheid. In ons werk staat alles in het teken van mens, milieu en maatschappij en blijven we ons inzetten voor duurzaamheid en innovatie. Dit alles is samengevat in ons Jaarverslag Duurzaamheid 2023. De realisatie van de impact die bedrijven hebben op mens en milieu wordt steeds groter. Ook opdrachtgevers kiezen steeds vaker voor duurzame leveranciers. Daarom bieden wij duurzame programma's aan, met een eerlijk verhaal welke bijdraagt aan een betere wereld om ons heen. In 2023 hebben we verschillende stappen gezet die bijdragen aan onze duurzaamheidsdoelen. Ook voor 2024 stellen we ambitieuze doelen. We blijven ons inzetten voor een groenere toekomst en streven ernaar om de impact op milieu en klimaat te minimaliseren. We lichten de behaalde resultaten en toekomstplannen graag toe in ons jaarverslag duurzaamheid: #Duurzaamheid #Innovatie #DuurzameToekomst #ICSGroep #JaarverslagDuurzaamheid #2023 #2024 #SDGs

Meld u aan als u commentaar wilt bekijken of toevoegen